Stan :D

Heej!
I dag va jag typ på stan för att leta skolavslutningsklänning med några kompisar :D
Vi hade sjukt kul! När vi gick fram till kassan i affären "MQ", sa hon i kassan typ "Har ni roligt i dag? Jag hörde mycket skratt!" å då började vi ju typ självklart att flabba igen! xD
En av oss hittade en jätte fiiin klänning♥
Jag hittade kanske en :D
Får fundera lite... Den va typ vit med olika "lager" typ :P
Jag har typ upptäkt att jag använder ordet "typ" mycket!
Nu ska jag markera alla "typ" jag har användt i detta inlägg...

Sammanlagt: 9 stycken "typ"!

Nu har jag typ lämnat det här med att skaffa kanin, för jag vet att det typ e lönlöst... men nu vill jag i stället ha...........................................................................
.................................................................
................................................
................................
..................
..........
.....
..
.
EN TILL KATT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


/////////////////////Kramizzar Blogg-Bossen♥♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Viktoria

Varför skrev du inte vilka du shoppa med? :S

<33

2011-05-24 @ 17:47:00
URL: http://havsflickan.blogg.se/
Postat av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

typ många typ x'D <3

2011-06-04 @ 13:01:09
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/
Postat av: Louise - läs om mig och mitt arabsto

men kul att du har en hobby! :D <3

2011-06-04 @ 13:01:21
URL: http://pudelflikkan.blogg.se/
Postat av: Blogg-Bossen<3

haha!! xD <3<3<3<3

2011-06-21 @ 12:34:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0