...

Heej!
Sorry att jag inte har Bloggat!
Jag har bara inte riktigt haft tid å ork:/
Men nu bloggar jag iaf...
Denna veckan har varit as skön!!
3 dagars prao+2 lediga dagar+nationaldag på måndag!
Jag ska berätta lite mer om min prao
I onsdags berättade Viktoria om att hon å hennes familj tänkte ta båten från Mollysund till Marstrand för att se deras grannes studentbalsklänning :D
Så,,, detta berättade jag för mamma,,, å det tyckte hon värkade kul, så lite senare, runt 18.00 tiden, åkte vi också. Och just när vi kommer runt hörnet av parkeringen, ser vi Viktorias mamma!!
Så går vi fram å pratar, å hon berättar att hon hade varit hos tandläkaren, och att Viktoria och hennes pappa va på väg med deras båt! :D Så vi går runt lite på Koön och sedan ringer Viktoria å hennes pappa och säger att de är nära. Då åker vi andra över till Marstrandsön och tar bord på en resturang. Sedan går Viktorias mamma, jag å pappa för att möta båten.
När vi har ätit våra pizzor, går Viktoria å jag till deras båt. Först va det bara tänkt att vi skulle hämta en sak, men vi tyckte det var så mystig att vara där själva, så vi satte oss å spela lite kort å plockepin :D
Till sist va ju föreldrarna TVUGNA att komma. Så runt elva tiden bar det hemmåt! 

Igår (torsdag) åkte mamma å jag in till backaplan för att shoppa skolavslutningsskor (det blev lite mer än så) ;P.
Vi hittade ett par med kilklack:D (bild kommer)
det blev också, en solhatt, ett par solglasögon, ett solskyddsläppglans, ett peace armband, hårnålar och ett par vita leggings :D

Idag har jag inte gjort så mycket... mäst solat (så mycket jag kunde i denna hettan ;P ).
Senare på eftermiddagen var vi tvugna att STÄDA SKOLAN!!!!
Till middag blev det grillad oxfilé med färsk potatis, beanessås och salad :)

Imån ska mamma å pappa på bröllop JAG ÄR INTE BJUDEN!!! :( Men aja...sånt e livet!
Jag ska iaf ha "barnvakt". Min bror + festmö, ska passa mej :D

//////////////////////Pözz å Kramizzz Blogg-Bossen♥♥♥♥♥♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0